7 ćwiczeń najefektywniej wspomagających odchudzanie

Reklama

Wyniki badań wykazują, że 1/3 noworocznych postanowień dotyczy zrzucenia nadmiarowych kilogramów. Zatem na ten początek roku mała podpowiedź, jaki sport uprawiać, aby ćwiczenia były jak najbardziej efektywne:

Znalezione obrazy dla zapytania swimming

Reference.com

1. Pływanie – podczas pływania spalasz 653 kalorie na godzinę! Ten niewymagający wielkiego wysiłku sport to znakomity sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów, dosłownie bez jednej kropelki potu.

Znalezione obrazy dla zapytania cycling

Irim.org.my

2. Jazda na rowerze – to jedno z najlepszych ćwiczeń aerobowych, dostarcza także sporej dawki radości i promieni słonecznych.

Znalezione obrazy dla zapytania jogging

3. Bieganie – umożliwia spalenie 435 kalorii w ciągu godziny, a jedyny sprzęt jakiego potrzebujesz to wygodne buty. Jogging pomaga też podnosić wydolność organizmu i pozbyć się nadmiaru tłuszczu.

Znalezione obrazy dla zapytania aerobic

Ultimatefitnesstrainers.com

4. Aerobik – 399 kalorii na godzinę. Wystarczy już 20 minut ćwiczeń w ciągu tygodnia, żeby wzmocnić organizm i wspomóc utratę masy ciała.

Znalezione obrazy dla zapytania gym

Greatist.com

5. Trening siłowy – 363 kalorie na godzinę. Dzięki dobremu treningowi na siłowni będziesz spalał kalorie jeszcze 48 godzin po jego zakończeniu!

Znalezione obrazy dla zapytania dance class

Takelessons.com

6. Taniec – spalisz dzięki niemu 254 kalorie w ciągu godziny. Ponadto przynosi dużo radości i pozwala uniknąć nudy i rutyny.

Znalezione obrazy dla zapytania hiking

Snowkingmountain.com

7. Spacery – 167 kalorii na godzinę. Najlepsze są te na świeżym powietrzu, ze zmiennym otoczeniem, wzniesieniami, górami.

Źrodło: skinnywithfiber.org/the-8-most-effective-exercises-for-full-body-weight-loss