Jak się zmotywować do ćwiczeń i zrzucenia wagi

Reklama

Jeśli przed tobą długa droga do zrzucenia zbędnych kilogramów, jeśli usłyszałeś od lekarza, że musisz zacząć się ruszać, lub jeśli po prostu postanowiłeś zacząć nowy, zdrowszy rozdział w swoim życiu oto kilka wskazówek, które pomogą ci zmotywować się do dodatkowego wysiłku:

1. Stawiaj sobie niewielkie, realne cele – duże, odległe cele potrafią być przytłaczające i często przez nie się poddajemy, lepiej do dalszej pracy motywują mniejsze, szybciej osiągane sukcesy.

Znalezione obrazy dla zapytania exercising

Expertbeacon.com

2. Znajdź coś, co ci sprawi przyjemność – spróbuj kilku różnych sportów i ćwiczeń i wybierz ten, który najbardziej ci odpowiada, łatwiej ci będzie zostać przy nim na dłużej.

Znalezione obrazy dla zapytania exercising

Watchfit.com

3. Trenuj z przyjaciółmi – zawsze trudniej jest zrezygnować, gdy masz towarzysza, który wyciągnie cię na trening w brzydką pogodę, a i same ćwiczenia będą dużo przyjemniejsze.

4. Zapisz się na zajęcia – znajome twarze i cykl zajęć mający konkretne cele bardziej zmotywują cię, aby wytrwać w postanowieniu.

Znalezione obrazy dla zapytania exercising

Forelites.com

5. Używaj wizualizacji – powieś swoje zdjęcie, na którym masz idealną wagę i przyglądaj mu się codziennie, wizualizując sobie swój sukces i dobrnięcie do tego wyglądu jeszcze raz.

6. Nagradzaj postępy – niekoniecznie słodyczami, ale np. wyjściem do kina z przyjaciółmi czy relaksującym masażem.

Znalezione obrazy dla zapytania massage

Tuckermassage.com

7. Wstąp do grupy wsparcia – jeśli taka istnieje w okolicy może dać ci dodatkowy bodziec do wytrwania w postanowieniu.

Znalezione obrazy dla zapytania support group

Alz.org

8. Urozmaicaj treningi – nuda jest zawsze wrogiem sukcesu, aby więc nie zrezygnować z posanowienia urozmaicaj swoje ćwiczenia i treningi jak tylko możesz.

Źródło: www.manageyourlifenow.com/how-to-motivate-yourself-to-exercise-and-lose-weight